Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor

> Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor
Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor
 
Türkiye’ye 2018 yılında 17,6 milyar dolarlık döviz kazandıran Hazırgiyim ve konfeksiyon sektörü, yüzde 10’luk pazar payına sahip olduğu Almanya’daki konumunu güçlendirmek için harekete geçti.
 
Almanya’nın Münih kentinde yılda 2 kez düzenlenen ve Almanya’nın en önemli tekstil ağırlıklı hazır giyim ve aksesuar sektörel fuarı olan Munich Fabric Start Fuarı’na info stand ile katılan Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği, Eylül ayındaki fuara Türkiye Milli Katılım Organizasyonu düzenlemek için harekete geçti.
 
EHKİB Eylül ayında Munich Fabric Start Fuarı’na Milli Katılım Organizasyonu yapacak
Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (EHKİB) Başkanı Burak Sertbaş, Munich Fabric Start Fuarı’nda kurdukları info stantta EHKİB üyesi 15 firmanın 2020 ilkbahar yaz koleksiyonlarından numuneler sergilediklerini, fuar idaresi ile yaptıkları toplantıda ise; 2019 Eylül ayında fuar içerisinde hazır giyim üreticileri için açılacak olan yeni alanda 2019 yılı Eylül ayından itibaren Türkiye Milli Katılım Organizasyonu’nu gerçekleştirmek istediklerini aktardıklarını dile getirdi.
Almanya’da 3 milyonu aşkın Türk kökenli insan yaşadığı ve Almanya’nın 2018 yılı konfeksiyon ithalatının 3 milyar 200 milyon dolarlık kısmının Türkiye tarafından karşılandığı bilgisini veren Sertbaş, “Almanya’nın konfeksiyon ithal ettiği ülkeler sıralamasında Avrupa’da birinci sıradayız. İhracatımızı arttırmak için yeni pazarlar kazanma çabası içinde olacağımız gibi, Almanya vb. güçlü olduğumuz pazarlardaki konumumuzu da kuvvetlendirecek adımları atacağız. EHKİB olarak 2018 yılını 1 milyar 365 milyon dolarlık ihracat rakamı ile geride bıraktık. 2019 yılı için hedefimiz 1.5 milyar dolar ihracat rakamına erişmek. Bu hedefe ulaşırken 2018 yılında 320 milyon dolar ihracat gerçekleştirdiğimiz Almanya belirleyici ülkelerden biri olacak” şeklinde konuştu.
 
Hazırgiyim ihracatçıları Paris atağında
Munich Fabric Start Fuarı’ndan dönen Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği 12-14 Şubat 2019 tarihlerinde Fransa’nın Paris kentinde düzenlenen dünyanın en prestijli tekstil ve hazır giyim fuarı olarak kabul edilen Premiere Vision (PV) Manufacturing Paris Fuarı'na 29 firma ile toplamda 8.kez milli katılım organize ediyor.
Şubat ve Eylül aylarında olmak üzere senede iki kez düzenlenen Premiere Vision (PV) Manufacturing Paris Fuarı iplik, kumaş, deri, hazır giyim, aksesuar, tasarım sektörlerini bir araya getirmekte, 30 ülkeden yaklaşık 1.750 katılımcı yer almakta ve yüzde 71'i uluslararası alıcı olmak üzere yaklaşık 120 ülkeden 55.000 profesyonel tarafından ziyaret edilmekte.
Türkiye Fransa’ya 2018 yılında 888 milyon dolarlık konfeksiyon ürünleri ihraç etmişti. 2019 yılı hedefi ise; 1 milyar dolar ihracat olarak belirlendi.
 

En çok okunan

Şehirli Stilin Öncüsü
Şehirli Stilin Öncüsü
NetWork İlkbahar/Yaz 2019 erkek koleksiyonu stil sahibi erkekler için modern ve güçlü tasarımlar sunuyor. İnovatif ürünlerden, bir erkeğin gardırobunun tamamlayıcısı basic parçalara kadar geniş ürün seçkisiyle baharı karşılıyor.
Kadının Stil Sahibi Jean Görünümü
Kadının Stil Sahibi Jean Görünümü
Özgürlüğün jeanleri Colin’s imzası taşıyor. Colin’s Kadın 2019 İlkbahar-Yaz Jeans Koleksiyonu mağazalarda…
Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor
Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor
Türkiye’ye 2018 yılında 17,6 milyar dolarlık döviz kazandıran Hazırgiyim ve konfeksiyon sektörü, yüzde 10’luk pazar payına sahip olduğu Almanya’daki konumunu güçlendirmek için harekete geçti.
Yeni Mevsime Romantik Bir Karşılama
Yeni Mevsime Romantik Bir Karşılama
Machka 2019 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu, yeni mevsimin romantik silüetlerini yumuşak geçişli tavrıyla yeniden yorumluyor. Machka kadınına atıfta bulunan koleksiyon parçaları, bu kez naif olduğu kadar güçlü tarafını ortaya çıkararak abartıdan uzak bir seçki sunuyor.
Fransa’da Türk Modası Rüzgârı Esti
Fransa’da Türk Modası Rüzgârı Esti
Türkiye’ye yıllık 18 milyar dolara yaklaşan döviz kazandıran Türk Hazırgiyim ve Konfeksiyon Sektörü, Paris’te Premiere Vision Manufacturing Paris Fuarı'nda Türk modası rüzgârı estirdi.
Hazırgiyim ve Tekstil Sektörleri 15,6 Milyar Dolar Dış Ticaret Fazlası Veriyor
Hazırgiyim ve Tekstil Sektörleri 15,6 Milyar Dolar Dış Ticaret Fazlası Veriyor
Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Burak Sertbaş, Türkiye’ye 2018 yılında 26 milyar dolar ihracat geliri kazandıran Hazırgiyim ve tekstil sektörlerinin, 15,6 milyar dolar dış ticaret fazlası vererek, Türkiye’nin dış ticaret açığının büyümesine engel olduğunu, bu iki sektörün Türkiye’de uzun yıllar yaşamaya devam edeceğini söyledi.
Accumark Tasarımdan Üretime Tüm Veriyi Entegre Ediyor
Accumark Tasarımdan Üretime Tüm Veriyi Entegre Ediyor
Gerber, AccuMark® 12 Sürümü ile süreç hızlarını arttırma ve kullanımda kişiselleştirme yeniliğini getiriyor.
Hyosung, Yeni Markasını Dünya Vitrinine Çıkarıyor
Hyosung, Yeni Markasını Dünya Vitrinine Çıkarıyor
Dünyanın en büyük spandex/elastan üreticisi HYOSUNG, creora® için yeni reklamlar, internet sitesi, etiketler ve diğer satış araçlarını içeren yeni bir birleştirilmiş dünya tanıtım kampanyası başlattı.