Hyosung, Yeni Markasını Dünya Vitrinine Çıkarıyor

> Hyosung, Yeni Markasını Dünya Vitrinine Çıkarıyor
Dünyanın en büyük spandex/elastan üreticisi HYOSUNG, creora® için yeni reklamlar, internet sitesi, etiketler ve diğer satış araçlarını içeren yeni bir birleştirilmiş dünya tanıtım kampanyası başlattı.

‘Esnemenin ötesinde’

Yeni kampanya şekil, kullanım, elastiklik ve hareketin sınırsız potansiyelini gözler önüne sermek için suyu yenilikçi ve yaratıcı bir şekilde kullanıyor. Su creora® dalga logosu ile ilişkilendirilmiş ve daha sonar da görünmez enerjiyi göstermek üzere insan vücudu etrafına sarılmıştır. Sıvı sınırlar ötesinde özgürlüğü ve spandeks fiberin “esnemenin ötesinde” konseptini göstermektedir.

“Spandekste küresel lider olarak creora’nın tanıtımına odaklandık”

Şirket başkanı Kim “Mükemmelliğe olan bağlılığımız creora® markasının iddiası olmaya devam ediyor ve bu de yeni marka tanıtımımızın ilham kaynağı.  Spandekste küresel lider olarak creora’nın tanıtımına odaklandık” şeklinde konuştu, “2016’da doğrudan ve dolaylı müşterilerimize değer üretmek için üretim, teknoloji, değerler ve hizmetlere yatrım yapmaya devam etmeyi planlıyoruz“ dedi.

Hyosung yeni performans grubunda

Hyosung Şirketi, bir milyardan fazla yıllık dünya çapında satışı ile Kore’nin lider çok uluslu şirketlerinden birisi. Hyosung tüm dünyada 73den fazla alt şirket ve uluslararası şube ofisini idare etmekte. Hyosung yedi performans grubunda faaliyet göstermekte: Tekstil, Endüstriyel Materyaller, Kimyasallar, Enerji & Sanayi Sistemleri, İnşaat, Ticaret ve de İletişim & Komünikasyon.

En çok okunan

Şehirli Stilin Öncüsü
Şehirli Stilin Öncüsü
NetWork İlkbahar/Yaz 2019 erkek koleksiyonu stil sahibi erkekler için modern ve güçlü tasarımlar sunuyor. İnovatif ürünlerden, bir erkeğin gardırobunun tamamlayıcısı basic parçalara kadar geniş ürün seçkisiyle baharı karşılıyor.
Kadının Stil Sahibi Jean Görünümü
Kadının Stil Sahibi Jean Görünümü
Özgürlüğün jeanleri Colin’s imzası taşıyor. Colin’s Kadın 2019 İlkbahar-Yaz Jeans Koleksiyonu mağazalarda…
Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor
Her Yüz Almandan On Tanesini Türk Konfeksiyon Sektörü Giydiriyor
Türkiye’ye 2018 yılında 17,6 milyar dolarlık döviz kazandıran Hazırgiyim ve konfeksiyon sektörü, yüzde 10’luk pazar payına sahip olduğu Almanya’daki konumunu güçlendirmek için harekete geçti.
Yeni Mevsime Romantik Bir Karşılama
Yeni Mevsime Romantik Bir Karşılama
Machka 2019 İlkbahar-Yaz Koleksiyonu, yeni mevsimin romantik silüetlerini yumuşak geçişli tavrıyla yeniden yorumluyor. Machka kadınına atıfta bulunan koleksiyon parçaları, bu kez naif olduğu kadar güçlü tarafını ortaya çıkararak abartıdan uzak bir seçki sunuyor.
Fransa’da Türk Modası Rüzgârı Esti
Fransa’da Türk Modası Rüzgârı Esti
Türkiye’ye yıllık 18 milyar dolara yaklaşan döviz kazandıran Türk Hazırgiyim ve Konfeksiyon Sektörü, Paris’te Premiere Vision Manufacturing Paris Fuarı'nda Türk modası rüzgârı estirdi.
Hazırgiyim ve Tekstil Sektörleri 15,6 Milyar Dolar Dış Ticaret Fazlası Veriyor
Hazırgiyim ve Tekstil Sektörleri 15,6 Milyar Dolar Dış Ticaret Fazlası Veriyor
Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Burak Sertbaş, Türkiye’ye 2018 yılında 26 milyar dolar ihracat geliri kazandıran Hazırgiyim ve tekstil sektörlerinin, 15,6 milyar dolar dış ticaret fazlası vererek, Türkiye’nin dış ticaret açığının büyümesine engel olduğunu, bu iki sektörün Türkiye’de uzun yıllar yaşamaya devam edeceğini söyledi.
Accumark Tasarımdan Üretime Tüm Veriyi Entegre Ediyor
Accumark Tasarımdan Üretime Tüm Veriyi Entegre Ediyor
Gerber, AccuMark® 12 Sürümü ile süreç hızlarını arttırma ve kullanımda kişiselleştirme yeniliğini getiriyor.
Hyosung, Yeni Markasını Dünya Vitrinine Çıkarıyor
Hyosung, Yeni Markasını Dünya Vitrinine Çıkarıyor
Dünyanın en büyük spandex/elastan üreticisi HYOSUNG, creora® için yeni reklamlar, internet sitesi, etiketler ve diğer satış araçlarını içeren yeni bir birleştirilmiş dünya tanıtım kampanyası başlattı.