DeFacto, Mısır’daki Yatırımlarını Artırıyor

> DeFacto, Mısır’daki Yatırımlarını Artırıyor
Global moda markası DeFacto, Mısır’daki 24. mağazasını turistlerin yoğun ilgi gösterdiği Hurgada’da açtı.
 
DeFacto, global moda markası olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdürüyor. 33 ülkede 500’ü aşkın mağazada tüketiciyle buluşan DeFacto, online operasyonlarıyla birlikte 93 ülkede varlık gösteriyor. Hazır giyim sektörünün öncüleri arasında yer alan DeFacto, global bir moda markası olmakla birlikte aynı zamanda bir teknoloji şirketi olarak faaliyetlerini sürdürüyor.
 
DeFacto’nun Mısır’daki 24. mağazası
Yurt içi ve yurt dışı mağaza yatırımlarını hız kesmeden sürdüren DeFacto, Mısır’daki 24. mağazasının kapılarını açtı. Mısır’da yoğun ilgi gören DeFacto’nun en yeni adresi, Hurgada’nın en işlek AVM’lerinden Senzo Mall oldu.  
Kadın & erkek, bebek & çocuk kategorilerinden aksesuar ve iç giyim koleksiyonuna kadar en trend ürünlerin yer aldığı DeFacto’nun yeni mağazası, tüm moda severlerin buluşma noktası olacak.
Yurt içi ve yurt dışında 500’ü aşkın mağazaya sahip şirket, 2025 yılına kadar 180 ülkede faaliyet göstermeyi hedefliyor.
 
DeFacto, sürdürülebilirlik faaliyetlerinden de hız kesmiyor
Tüketici talep ve beklentileri doğrultusunda hareket eden marka, DeFacto COOOL, DeFacto FİT, DeFacto Modest, DeFacto LIFE, DF Plus, Fall in Love alt markalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterileriyle buluşturuyor. DeFacto aynı zamanda, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’ni baz alarak Global Compact ve Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin (WEPs) imzacısı ve Better Cotton Initiative üyesi olarak hem toplumsal hem de çevre alanındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getiriyor. Marka 2022 yılında 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu kamuoyu ile paylaşmıştı.