Sektör Temsilcilerinden Firmalara Uyarı; Kriz Senaryonuz Olsun

> Sektör Temsilcilerinden Firmalara Uyarı; Kriz Senaryonuz Olsun
Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği'nin eğitiminde, stratejik kurumsal iletişimin hayati önem taşıdığı vurgulandı. Firmaların krizlere yönelik senaryo oluşturulması gerektiği belirtildi.
 
Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB), inovasyon kültürünü oluşturmak ve yeni girişimleri ekonomiye kazandırmak amacıyla Ar-Ge Merkezleri Kapasite Geliştirme Desteği eğitimlerine devam ediyor. Program Koordinatörü Ufuk Batum; konuk konuşmacı olarak etkinlikte Time PR Ajansı Kurucusu ve Başkanı Sevda Solak'ı ağırladı. Konuşmacı konuk Sevgi Solak, stratejik iletişimin önemini anlatarak katılımcıların sorularını yanıtladı. Ufuk Batum da kurumların değer üretirken bir şeyleri akıllıca yapmak adına iletişimin çok önemli olduğunu vurguladı.
 
'Büyük resmi görün'
Kurumsal iletişimin nasıl olması gerektiğini anlatan Sevda Solak, “İletişimde en tepedeki yöneticiyle aranızda hiç kimse olmamalı. Olabildiğince mesajları birlikte tasarlayıp birlikte yönetebilmelisiniz. Bu şekilde olduğu zaman çok daha güçlü sonuçlar elde edebilirsiniz. Burada işletmenin büyük resmini görmek çok değerli. Çünkü iletişimcilerin büyük resme katkı sunması kadar önemli bir şey olamaz. Eğer kurumun iş ve pazar hedefleriyle konuşan çözümler üretiyorsunuz kurumun en değerli çalışanları haline sizler gelebilirsiniz. Bir kurum hedef kitleleriyle konuşmadığı zaman ne yaptığını kimse bilmiyor. Kurumun ışıldayabilmesi, güçlü bir marka olabilmesi, değerlerini kurumu ile yansıtabilmesi, gündemi yönetebilmesi ve gündemi lehine çevirebilmesi için kurumsal iletişimin tepe yönetimle birlikte hareket etmesi gerekiyor. Dolayısıyla tepe yönetimle çalışılabilecek alanlar yaratılmalı” ifadelerini kullandı.
 
'Sessizlik, tehlikeli olabilir'
Kurumlar için kriz iletişiminin ve yönetiminin çok kritik bir konu olduğunu da vurgulayan Solak, “Her kriz, tek başına bir kitaba bağlı gitmiyor. Her krizin kendi içerisinde değerlendirilmesi gerekiyor. Kurumların bazı kriz dönemlerinde iletişimini kesip tek bir mesaj vermesi gerekebilir. Bazı konuların iletişime konu bile edilmemesi gerekebilir. Bazen de kriz anlarında iyi tasarlanmış, kamuoyunu rahatlatacak açıklamalar dizayn etmek doğru olabilir. Ama her kurumun kriz senaryolarını hazırlaması gerekiyor. Özellikle bazı olayların medyaya yansıması hayati önem taşıyor. Doğru bir basın açıklamasıyla kamuoyunun o yükselen nabzını düşürmek gerekiyor. Eğer siz konuşmazsanız başkaları sizin adınıza konuşur ve kriz daha da içinden çıkılamaz hale dönüşebilir. Bazen sessiz kalmak iyi olabilir ama tehlike de yaratabilir. Dolayısıyla her krizi kendi içinde ele alıp yönetmek gerekiyor” dedi.
 

En çok okunan

Hyosung, Doğa Dostu İş birlikleri ve Ürünleri ile Yeniliklere Devam Ediyor
Hyosung, Doğa Dostu İş birlikleri ve Ürünleri ile Yeniliklere Devam Ediyor
Hyosung, Doğa Dostu İş birlikleri ve Ürünleri ile Yeniliklere Devam Ediyor
IGM 2022 Konfeksiyon Makineleri Sektörünün Buluşma Noktası Olacak!
IGM 2022 Konfeksiyon Makineleri Sektörünün Buluşma Noktası Olacak!
 8-11 Eylül 2022 tarihlerinde gerçekleştirilecek olan IGM İstanbul Konfeksiyon Makine Yedek Parça ve Yan Sanayi Fuarı, konfeksiyon ve hazır giyim üretiminde kullanılan tüm teknolojileri, Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi’nde buluşturacak.
KOMİD İlk Dernek Organizasyonunu Gerçekleştirdi
KOMİD İlk Dernek Organizasyonunu Gerçekleştirdi
Konfeksiyon otomasyon makina ve sistemleri imalatı yapan Türk firmaları arasında, eşgüdüm ve güç birliği oluşturma hedefi ile kurulan KOMİD (Konfeksiyon Otomasyon Makine İmalatçıları Derneği) 3 Temmuz 2021 tarihinde tanışma etkinliği düzenledi.
Hyosung %100 Geri Dönüştürülmüş Creora® Regen Spandeks için Yeni Yaşam Döngüsü Değerlendirmesi Yayınladı
Hyosung %100 Geri Dönüştürülmüş Creora® Regen Spandeks için Yeni Yaşam Döngüsü Değerlendirmesi Yayınladı
Üçüncü taraflarca doğrulanmış çalışma, creora® regen spandeksin, işlenmemiş spandeks üretimine kıyasla CO2 emisyonlarını üçte iki oranında azalttığını gösteriyor.
Hyosung’un Sürdürebilir ve Performanslı Elyaf Çözümleri Mayo Markalarının İlgisini Çekti
Hyosung’un Sürdürebilir ve Performanslı Elyaf Çözümleri Mayo Markalarının İlgisini Çekti
Gezegenimizin geleceği göz önüne alındığında, tüketiciler giderek daha çevre bilincine sahip oluyorlar ve mayo markaları buna dikkate alıp harekete geçerek koleksiyonlarına daha fazla sürdürebilir çeşitler ekliyor.
O’Neill, Hyosung Mipan® Regen Naylonu ile Yapılmış Yeni Sürdürülebilir Mayo Koleksiyonunu Tanıttı
O’Neill, Hyosung Mipan® Regen Naylonu ile Yapılmış Yeni Sürdürülebilir Mayo Koleksiyonunu Tanıttı
O’Neill, okyanus girişimleri, tedarik zinciri ve sürdürülebilir Blue koleksiyonunu genişleterek yaşam alanlarımızı korumaya kendini adadı.
Sınırları Aşmak İsteyen Başarı
Sınırları Aşmak İsteyen Başarı
Seyhan Selçuk’un yıllardır giyim sektöründe edindiği tecrübe ve oluşturduğu marka değeri ile modada farklılık arayanlar Bad Bear’ın kapılarını aralamaya devam ediyor.
Yeni Bir Kesici, Yeni Bir Vizyon, Yeni bir marka, “FİSER” Filiz Makine’nin Yeni Lazer Kesim Teknolojisi Görücüye Çıkıyor!
Yeni Bir Kesici, Yeni Bir Vizyon, Yeni bir marka, “FİSER” Filiz Makine’nin Yeni Lazer Kesim Teknolojisi Görücüye Çıkıyor!
Filiz Makine, tekstil konfeksiyon sektörümüze kazandırdığı kesicilerine ek olarak “FİSER” markası altında metal kesim sektörüne de fiber lazer kesicileri ile pazardaki hakimiyetine güç katıyor.
“Avrupa’nın En Büyük Entegre Tesisine Sahibiz”
“Avrupa’nın En Büyük Entegre Tesisine Sahibiz”
Yerli üretimin en büyük desteğini yerli makina tedarikçileri sağlıyor. Dünya vitrinine sunduğumuz en kaliteli ürünlerimizi hazırlayan tekstil sektörünün en büyük destekçisi de, yatırımını insana ve gelişen teknolojiye yapan firmalarımız oluyor.
"Moda Şimdi!" E-Defilesi 140 Ülkeden 200 Bini Aşkın İzleyiciye Ulaştı
İlkbahar/Yaz 2021 sezonuna damgasını vuracak koleksiyonlar, Ramazan atmosferinin en yoğun yaşandığı Kapalıçarşı, Yedikule, Sultanahmet ve Rumeli Hisarı gibi İstanbul’un tarihi ve turistik güzellikleriyle bütünleşen bir e-defileyle modaseverlerle buluştu.