Tropicfeel, Hyosung Performans Tekstilleri ile Bir Araya Gelerek Yeni Shell Sürdürülebilir Seyahat Çantasını Piyasaya Sunuyor

> Tropicfeel, Hyosung Performans Tekstilleri ile Bir Araya Gelerek Yeni Shell Sürdürülebilir Seyahat Çantasını Piyasaya Sunuyor

Çevre dostu Shell sırt çantası ve gardırop sistemi, Hyosung’un GRS sertifikalı %100 geri dönüştürülmüş regen elyafından yapıldı.
 
Dönüştürülmüş malzeme, doğal kumaş ve isteğe bağlı bir iş modeli etrafında oluşturulan kompostlanabilir paketlemeye odaklanmış bir şirket olan Tropicfeel, evreni önemseyen ve hayatlarını basitleştirmek isteyen gezginler arasında büyük bir hit oldu. Şirketin, Hyosung’un sürdürülebilir malzemelerinden yapılan Shell seyahat çantası, 5,000’i aşkın gezgin topluluğu ile birlikte oluşturuldu ve bu sonbaharda Kickstarter’da ön sipariş ile neredeyse 2 milyon dolar topladı.
 
Kentsel keşif ve açık hava maceraları için tasarlanan Shell sırt çantası ve gardırop sistemi; işe gidip gelenlere, hafta sonlarına ve gezginlere uyacak şekilde sorunsuz geçiş yapan minimalist 3'ü 1 arada uyarlanabilir bir tasarımdır. Tasarım; sıkıştırılmış 22L, normal 30L ve genişletilmiş 40L olmak üzere üç farklı boya dönüşebiliyor.
 
Hava koşullarına dayanıklı sırt çantası, Hyosung’un geri dönüştürülmüş performans elyaflarından oluşan portföyünden yapılmıştır ve bunlardan biri dünya çapında ilk %100 geri dönüştürülmüş Creora Regen elastanıdır. Shell seyahat çantası, Hyosung’un her ikisi de %100 geri kazanılmış atıktan yapılan Mipan Regen naylonu ve Creora Regen elastanına ek olarak, % 100 tüketici sonrası atıklardan yapılan regen polyester ve regen cotna ile yapılmıştır ki bunların tümü değerli kaynakların dünyadan kaldırılmasını önlemeye yardımcı olur.
 
Hyosung Tekstilleri Global Pazarlama Direktörü Mike Simko; ‘’Tropicfeel'in Shell sırt çantası, geri dönüştürülmüş regen elyaflarımızın üçünü de bir tasarıma dahil eden ilk üründür.’’ sözlerine ek olarak ‘’Bu kadar interaktif ve maceracı bir toplulukla gelişmiş, gayretle büyüyen genç ve yenilikçi bir firmayla güçlerimizi birleştirmekten gurur duyuyoruz.’’ dedi.
 
Tropicfeel CEO ve Kurucusu Alberto Espinos; ‘’Bizler seyahati seviyoruz ve sorumlu bir seyahati norm haline getirmek istiyoruz.’’ dedi. ‘’Eşsiz çok yönlülük, erişim, organizasyon ve günlük estetik sunuyoruz.’’ diyerek ekledi.