İstanbul Moda Konferansı Dijital Platforma Taşındı

> İstanbul Moda Konferansı Dijital Platforma Taşındı
İstanbul Moda Konferansı Dijital Platforma Taşındı

8-9 Ekim 2020 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 13. İstanbul Moda Konferansı, pandemi süreciyle hayata geçirilen dijital fuar vs. ticari etkinliklerin verimliliğini üzerine çekmeye hazırlanıyor.

Pandemi sürecinin etkileri en çok uluslararası toplantı ve organizasyonlara etki ediyor. Türkiye tekstil ihracatçılarının uluslararası piyasalardaki lider etkinliği İstanbul Moda Konferansı da, bu senenin koşullarına özel olarak dijital platforma taşındı. Facebook, Twitter, Instagram ve Linkedin gibi dijital platformlarda @tgsdoffcial adresinden, youtube’da ise @tgsd76 adresinden yayınlanacak konferansın, geçtiğimiz yıllardan çok daha fazla ilgi görmesi ve etki yaratması hedefeniyor. Türk tekstilinin dünyaya açılan kapısı tanımlamasını en çok İstanbul Moda Konferansı hak edecektir. Son yıllarda konferans misafrleri arasında konuşmacı olarak Paolo Zegna, Alberto Paccanelli, Remo Ruffni, Giuseppe Miroglio, William Fung, Jonathan Akeroyd, Yoshihiro Kunii gibi lider isimler yer aldı. Her yıl ortalama olarak 750 – 100 civarında katılımcının ağırlandığı, 60 kadar global satın alım ofsinin geldiği, 1200 – 1500 arası ikili ticari görüşmeye ev sahipliği yapan İstanbul Moda Konferansı’nın 13’ncü edisyonu dijital platformda gerçekleşecek. Global moda zincirinin tüm bileşenleri İstanbul Moda Konferansı’nda İlki 2008 yılında yapılan İstanbul Moda Konferansı, hazır giyim ve tekstil sektörünün bütün tedarik zinciri halkalarını (Tedarik, imalat, İhracat, İthalat, Ekonomi, Moda Tasarım, Marka, Perakende, Lojistik) bir araya getirmeyi amaçlayan uluslararası bir projedir. Uluslararası etkinlik takvimlerinde yer alan İstanbul Moda Konferansı’nda; tekstil ve hazır giyim sektöründeki değişimler, sektöre yeni girenlere yol gösterici deneyimler ve tecrübelerin aktarımı, imalatçı ve perakendeci frmaların ihtiyaçları, moda ve trendler, yeni teknolojik gelişmeler, yabancı frmaların ülkemizden alım stratejileri konularında bilgi paylaşımları, yurt dışından gelen alım heyetleri, yabancı alım ofsleri ve yerel markalar ile organize edilen B2B İkili İş Görüşmeleri Platformu ile yeni ihracat imkanları yaratılmakta ve Türkiye’nin hemen her bölgesinden konferansımıza katılan imalatçı frmalarımıza iş olanakları sağlanmaktadır.layabilecek alt yapıya sahiptir.”.